
¡Wala! Ual·la! Un podcast de ciencia
Arriba un nou podcast de ciència amb el que t’explotarà el cap! Sí, sí, ¡te explotará la cabeza!
UAL·LA!!! ¡WALA! UAAAAAAL·LA!!! ¡¡WALA, WALA!! U-A-L····LAAA!!!!!! Escolta conceptes científics reveladors que no t’havies plantejat mai i deixa anar el teu ual·la!, al teu propi estil!
Som la Nieves Lorenzo Gotor i l’Ana María Ruiz León. En el primer capítol del podcast de ciencia Wala Ual·la parlem del buit. El 95% de l’Univers és buit i el 5% restant (inclòs/a tu) està format per àtoms, però… el 99,97% dels àtoms és buit!!! Llavors, nosaltres estem buits per dins? ¿Es todo una ilusión? A menos que… El buit està realment buit??
Ens ajuden a entendre l’Univers, els àtoms i el nostre buit interior les convidades d’avui: Elsa de Cea, doctora en astrofísica, y divulgadora en el Planteario del Museo Nacional de Ciencia y Tecnologia (MuNCyT) de Alcobendas, i la Sílvia Simón, doctora en química computacional, investigadora i directora de la Cátedra de Cultura científica de la Universitat de Girona. Y para tus oídos: música de Transient (Ghostrifter) i Sidonie (Fascinado).
Ir a descargar